مزایای نوبت دهی آنلاین

دلیل اصلی فراگیر شدن نوبت دهی اینترنتی در مراکز ،جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان و مشکلات مربوط به گرفتن نوبت مراکز، از سمت مراجعه کنندگان بوده است.از طرف دیگر،این سیستم ها انگیزه اصلی مراکز و همچنین برای کاهش وابستگی به پرسنل مراکز و تمرکز پرسنل برروی خدمات میباشد.به همین خاطر امروزه همه افراد علاقه مند سیستم نوبت دهی آنلاین هستند.

مزایای نوبت دهی آنلاین

-کاهش هزینه ها: کاهش هزینه ها میتواند انگیزه ی زیادی در مدیریت مرکز،مدیران و حتی مراجعه کنندگان برای استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین فراهم کند.مدیریت مرکز با تعداد پرسنل کمتر،نوبت مراجعه کنندگان را ارائه میدهد و مرکز را اداره میکند. مراجعه کننده نیز میتواند بدون تماس تلفنی یا مراجعه حضوری،نوبت موردنظر خود را دریافت کند.

-رضایت از خدمات: در مراکز ،مدیریت ،پرسنل و مراجعه کنندگان مایل هستند که به ساده ترین و بی دردسرترین شکل ممکن خدمات را ارائه کنند یا خدمات را دریافت کنند.علاوه بر این مراجعه کننده و مدیران مرکز باید بتوانند بدون مانع یکدیگر را ملاقات کنند.

اینکه مراجعه کننده بتواند هرساعتی از شبانه روز خدمات مدنظر از جمله گرفتن نوبت را با سرعت و سهولت انجام دهد،گامی است بلند در جهت افزایش رضایت و از طرف دیگر مزیت این سیستم برای مراکز در تمام ایام هفته و هر ساعتی از شبانه روز حتی زمانی که مرکز تعطیل است؛نوبت دهی انجام میگیرد و لازم نیست که نگران حضور پرسنل یا منشی در مرکز باشند.

-ارائه و دریافت نوبت در زمان دلخواه: مراجعه کننده به دلخواه خود میتواند در بین روزها و ساعات خالی یک روز و یک ساعت مشخص را انتخاب کند. مسئله ای که به دلایلی از جمله خطای انسانی یا ناهماهنگی پرسنل مرکز به ندرت اتفاق می افتد.

-حق انتخاب گسترده برای مراجعه کننده براساس رزومه بخش ها: زمانی که نوبت دهی مرکز بصورت اینترنتی صورت میگیرد؛مراجعه کننده میتواند از بین بخش های مختلف ،بخشی را انتخاب کند که از لحاظ رزومه و سابقه و مهارت بهترین گزینه است. درصورتی که در نوبت دهی حضوری یا تلفنی مراجعه کننده فقط میتواند از جایی نوبت بگیرد که در مرکز حضور دارند و اگر به مراجعه کننده وقت بدهند.

درحال حاضر با پیشرفت هایی که در بستر اینترنت صورت گرفته است. برای سهولت در امر خدمت رسانی سیستم هایی با عنوان سامانه نوبت دهی آنلاین روی کار آمده اند که به واسطه آنها میتوان خدماتی بی نظیری را به کاربران ارائه نمود.نمونه های بسیاری از این سیستم میتوان نظاره گر بود که هرکدام با یک هدف خاص فعالیت های خود را انجام میدهند.

این مسئله برای ما خیلی مهم است که برای دریافت نوبت و خدمات در صف های طولانی انتظار کلافه نشویم.ماندن در این صف های انتظار میتواند زمان زیادی را از ما بگیرد.

امروزه با روی کار آمدن تکنولوژی نوبت دهی اینترنتی دیگر نیازی به انتظار کشیدن نیست و شما با چند کلیک ساده میتوانید به راحتی نوبت های موردنظر خود را برای مراکز مختلف ثبت نموده و وقت خود را در چنین صف هایی هدر ندهید.

نوبت دهی آنلاین با دریافت پیش پرداخت یا پرداخت کلی هزینه خدمات از مراجعه کننده از کنسل شدن نوبت های اخذ شده جلوگیری میکند .

مراجعه کننده با توجه به زمان مدنظر و بدون اتلاف وقت نوبت خود را دریافت میکنند.

نوبت دهی اینترنتی نرم افزاری است که به کسب و کارها اجازه میدهد بدون در نظر گرفتن محصول یا خدمتی که ارائه میدهند نوبت مراجعه بعدی را به صورت اینترنتی به مشتری ارائه دهند.

کسب و کارهایی که مراجعه کننده حضوری دارند،همواره با چالش نظم دهی به مراجعات و ساماندهی کارکنان مواجه هستند. ازدهام جمعیت در محل کسب و کار ما یا بی توجهی به زمان انتظار مشتری ممکن است نارضایتی و عدم مراجعه مجدد او شود.

بی نظمی بهره وری کارکنان را هم کاهش داده و باعث نارضایتی آنها میشود.گاهی یک کارمند ناراضی میتواند خطرناک تر از مشتری ناراضی باشد. چون دید تمام مشتری ها را نسبت به ما منفی میکند.

سیستم نوبت دهی اینترنتی این امکان را میدهد که مراجعه کننده هرزمان و مکانی که اراده کند حتی در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل هم به ما دسترسی داشته باشد و بسته به انتخاب خود زمان بعدی مراجعه را مشخص کند.

 با استفاده از این سامانه ساعت کار کارکنان هم نظم بیشتری داشته و باعث افزایش رضایت مراجعه کنندگان میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا